<body>

10 Eylül 2008 Çarşamba

Meslekten olmayanlar da okuyor demiştik...

Sevgili Selim Hocam;

Grup yazışmalarında yazılarını okurken ayrıcalığın belli oluyordu. Ünye festivalinde yüz yüze görüştüğümüzde sevimli kişiliğinin yanında alçak gönüllülüğünle ve sıcak dostluğunla da karşılaşmıştım. Grupta uzun zaman arkadaşlığımız olduğu halde Bloğundan hiç bahsetmemiştin. Bir insan ancak bu kadar mütevazi olabilir. Hatta Blog yazarları seçiminde bile, seni destekleyeceğimizi bildiğin halde bu seçimden gruba haber bile vermemiştin. Sanırım üçüncü seçildin, fakat birinci olabilirdin. Sevgili Selim Hocam, "şu tuzluğu uzatır mısın?" 'a kadar sayfana giriyor, bakıyordum. Şimdi ise devamlı okurun oldum. Meslekten olmadığım halde yazıların, bir dost sohbeti gibi güzel. Bir de şunu anladım, seni okurken kafam ve hayal gücüm daha iyi calışıyor. Kitap yazmanı destekliyorum, gelecek için, gençler için.

Sevgi ve selamlarımla
Fikri Terzioğlu