<body>

13 Mart 2009 Cuma

Öncelikle Selim Abi güzel yazılarının devamını dilerim.

18 yaşında işletme okuyan ama tasarımcı olma yolunda ilerleyen reklam-marka-internet konularını severek takip eden bir gencim. İnternette veya çoğu yerde ''Selim abi bize kitap yazsana'' vs. gibi konular görmekteyim. Ben de çok isteyenlerdenim tabi kitap yazmanı Selim Abi, Bununla ilgili açıklamayı yaptınız.

Ben başka bir konuya değineceğim. Belki bunu da söyleyenler olmuştur ama yine de belirtmek istedim. Selim Abi kitap yazmasanda, eski dergi- internet vs. yazıların bi' dizin haline getirilse de kitap olarak çıksa, hani zaman ayıramıcağından bunu yapan da biri olsa :) Böyle bir şeye nasıl bakardın acaba?

Örneğin geçenlerde ''Sait Aytemur'un Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz'' adlı kitabını okudum o da bu şekilde yazılarının derlenmesi şeklinde oluşmuş bir kitaptı. Böyle bir şeyi düşünür müydün ya da düşündün mü diye sormak istiyorum Selim Abi?

Hakan Nural